آموزشی

همه چیز درباره سرفیس که باید بدانید!

همه چیز درباره سرفیس که باید بدانید!

همه چیز درباره سرفیس که باید بدانید!

در اینجا خلاصه ای از انواع دستگاه های سرفیس و راهنمای خرید آورده شده است:
Surface خطی از کامپیوترهای شخصی ویندوزی با صفحه لمسی و وایت بردهای تعاملی است که توسط مایکروسافت طراحی و توسعه یافته است. انواع مختلفی از دستگاه های سرفیس وجود دارد:

 

سرفیس پرو – تبلت جداشدنی 2 در 1 پرچمدار با پایه داخلی و صفحه کلید Type Cover. در پیکربندی های سخت افزاری متعدد با آخرین پردازنده های اینتل موجود است. برای بهره وری و حمل و نقل خوب است.

لپ تاپ سرفیس – نوت بوک تاشوی سنتی با صفحه نمایش لمسی. طراحی شیک و کیفیت ساخت عالی. ویندوز 10 اس را اجرا می کند یا می تواند به ویندوز 10 کامل تغییر کند.

سرفیس بوک – قدرتمند 2 در 1 قابل جدا شدن با پردازنده گرافیکی مجزا در پایه کیبورد. به خوبی برای کارهای گرافیکی فشرده مناسب است.

Surface Studio – رایانه رومیزی همه کاره با صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم برای کارهای طراحی و طراحی. با هدف حرفه ای های خلاق.

Surface Hub – صفحه نمایش لمسی غول پیکر برای همکاری سازمانی و ویدئو کنفرانس. گران قیمت و برای سازمان های بزرگ است.

Surface Go – بودجه 2-in-1 قابل جدا شدن. صفحه نمایش کوچک 10.5 اینچی. قدرت پایین تر اما بسیار قابل حمل.

 

هنگام خرید سرفیس، میزان استفاده خود را در نظر بگیرید – اینکه آیا به تبلت، لپ تاپ یا دسکتاپ نیاز دارید و بودجه خود. به پردازنده، رم، حافظه و قابلیت های گرافیک نگاه کنید. دستگاه های سطحی دارای کیفیت عالی هستند اما قیمت بالاتری نیز دارند. سرفیس پرو و لپ تاپ بهترین قابلیت حمل و ارزش را برای اکثر مصرف کنندگان ارائه می دهند. قبل از تصمیم گیری سعی کنید در فروشگاه احساس سخت افزاری داشته باشید.

 

فروشگاه لپ تاپ داتیس عرضه کننده لپ تاپ های سری خانگی / مهندسی و گیمینگ با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به سراسر ایران 

با تشکر از اینکه تا اینجا همراه ما بودید شما همراهان گرامی میتوانید تمامی سوالات خود را در بخش نظرات وارد کنید متخصصین ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما همراهان گرامی هستند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *