قوانین و شرایط لپ تاپ داتیس
کلیه قوانین و رویه های لپ تاپ داتیس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج لپ تاپ داتیس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
سفارش های شهر شیراز با پیک در ساعات کاری روزهای غیر تعطیل (شنبه تا چهارشنبه صبح ها از 9 تا 14 و پنج شنبه ها از 9 تا 13) ارسال میشود و برای ارسال به شهرستان ها، سفارشات از طریق پست سراسری و یا تیپاکس (بر اساس انتخاب شما) در اولین ساعات کاری پس از ثبت و آماده شدن سفارش، ارسال میشود.
سفارشات شهروندان شیرازی پس از ثبت فاکتور در مدت زمان کمتر از 24 ساعت در محل تحویل داده میشود و برای سفارشات شهرستان پس از تحویل به اداره ی پست، طبق استاندارد پست بین 2 تا 6 روز کاری و برای ارسال توسط تیپاکس طبق استاندارد تیپاکس بین 1 تا 4 روز کاری به دست شما خواهد رسید.
قابل توجه است که ارسال کالا به شهرک های اطراف شیراز، به دلیل مسافت زیاد با پست انجام میشود. و در صورت درخواست شما با پیک به صورت پس کرایه ارسال میگردد.
هدف فروشگاه داتیس آسودگی و رضایت خاطر مشتریان گرامی است به همین منظور همیشه تلاش به تهیه کالاهای اصلی و با ضمانت بوده. در همین راستا کوشیده تا سفارشات در کمال سرعت و سلامت فیزیکی به دست شما مشتریان گرامی برسد. با این وجود ممکن است پس از خرید، برای شما مشتریان گرامی مشکلاتی پیش آید که در این موارد با توجه به شرایط مشخص شده، به شما خدمت رسانی خواهد شد.
کالاهایی که به عنوان هدیه همراه با کالای خریداری شده ارسال میشود، شامل 7 روز مهلت تست و بازگشت نمیشود.
کالاهایی که شامل گارانتی شرکتی می باشند، در صورت بروز مشکل بعد از 7 روز به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.
برای سایر کالاها که نیاز به مهلت تست دارند، فروشگاه داتیس 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.
لازم به ذکر است پس از ثبت سفارش و فاکتور شدن آن، امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود ندارد.
در رابطه با ارسال سفارشات در شهر شیراز، محل تحویل سفارش درب اصلی ساختمان(منتهی به خیابان) میباشد و برای سفارشات شهرستان ها به عهده اداره پست میباشد.
در صورت هرگونه سوال و یا مشکلی فنی با شماره تلفن 366474520-071 و یا 09045195075 تماس حاصل فرمایید
برای سفارشات ارسالی از طریق پست، با مراجعه به آدرس http://itemtracking.post.ir و وارد کردن کد رهگیری مرسوله که در سایت در قسمت پنل کاربری برای سفارش شما ثبت شده، میتوانید سفارش خود را پیگیری فرمائید.
در سفارشات اسمبل و نصب برنامه و ویندوز بر روی سیستم یا لپتاپ خریداری شده، دستگاه از لحاظ فنی و نرم افزاری توسط متخصصان بخش فنی تست میشود و سپس برای مشتری ارسال میشود.